Trainingsinformatie:
Coaching


Doelgroep

Management van HBO en WO geschoolde medewerkers,
dus met hoog werk- en denkniveau.
Zij die leiding geven maar daar meer de coachende rol in vervullen.
Zij die de samenwerking binnen de afdeling,
en met andere afdelingen,
willen bewerkstelligen, bewaken, of verbeteren.
Werkwijze/Inhoud
Tijdens de training wordt de basis van het coachen toegelicht,
de verschillende coachvormen, wordt stil gestaan bij de verschillende mogelijkheden
van groepen of individuen welke gecoacht moeten gaan worden.
Tijdens het trainingstraject wordt in een opbouwende lijn gecoacht en worden de resultaten; de ervaringen van de trainee en van de coach besproken waarna de lijnen worden bijgesteld.

Onderwerpen
Afhankelijk van de klantvraag, op welk niveau van functioneren is de persoon
of de afdeling, en welke coachingsvorm is gewenst.
Verscheidene coachingsvormen blijven met uitwerking mogelijk.
Bijvoorbeeld de vijf stappen van de succesvolle coach.

Resultaat
Dit is volledig afhankelijk van de klantvraag.

Duur
Vanaf een introductietraining van ťťn dagdeel,
tot een volledige training coach verspreid over enkele dagen.

Doorgroeimogelijkheden
Hiervoor geldt hetzelfde als hierboven en is dus sterk afhankelijk van de instap.
Trainingsaanbod
 • Axen
 • Coaching
 • Communicatie
 • Enneagram
 • Feedback
 • Geweldloze communicatie
 • Intervisie
 • Keuze bepalen
 • Na de fusie
 • Persoonlijke ontwikkeling
 • Pracht
 • Team training
 • Zorg specifiek
 • Ik en mijn omgeving
Zie de trend in uw incident.